תיאטרון - גלריה-הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סילברמן על סט המחזמר. "למדתי להיות פגיעה וישרה. זו תגלית מדהימה"

עם פה שופע גסויות הפכה שרה סילברמן למופת של מוסר. עכשיו המחזמר

גירושי ההורים, דיכאונות והתאבדות הפכו לחומר קומי מחוספס במחזמר החדש של שרה סילברמן, "המרטיבה במיטה". "הכל עטוף בבדיחות גסות אבל זה גם פגיע ועצוב", היא אומרת, "אני מקווה שהורים יביאו את הילדים שלהם". איך שינתה את ההומור שלה והפכה למשפיענית בעידן התקינות הפוליטית, ממה היא כמעט מתה ומה התחדש לפתע בזוגיות שלה

"האדם המיותר". חלק ממיזם תרבות בשם "מיצ'ה פיגה"

"האדם המיותר" מוגזם, לא רלוונטי ובעצם קצת מיותר

האירוע התיאטרלי המבוסס על הרומן הרוסי הגדול "אובלומוב" הוא גדול מדי ועמוס מדי. למרות כמה רגעים אסתטיים, הבמאי יחזקאל לזרוב לא מצליח להזריק מספיק עניין לפאסיביות של הדמות הראשית ולא מציע פרשנות חדשה לטקסט המקורי

מיכאל טפליצקי. "בניגוד לדור שלי, הסיפור של דור 1.5 של העלייה הוא סיפור של ניצחון"

מיכאל טפליצקי: "אי אפשר להאכיל את צופי התיאטרון רק בבידור דייסה"

מיכאל טפליצקי קיבל הצעות עבודה מפתות ברוסיה, אבל הוא בחר לחזור לישראל ולנהל את תיאטרון "מלנקי". עם עליית ההצגה "סיפור וחצי", שמביאה את טראומת הקליטה של מי שהגיעו מברית המועצות כילדים, הוא מסביר מה יש לו נגד מחזות אקטואליים ותוהה עד מתי שחקנים רוסים ייאלצו להסתפק בתפקיד המנקה או השומר

האירועים הגדולים של החודש

תמר קינן. "ישנתי המון שנים"

תמר קינן: "מרגיז שנשים שניפצו את התקרה לא קוראות לי ולעוד חברות"

אחרי שנים כשחקנית תיאטרון, תמר קינן כבר שנאה לגמרי את מה שהיא עושה. "אז אמרתי שאני רוצה לביים, והתגובות היו 'אוי, חמודה'", היא נזכרת. עם עליית הצגות בבימויה בתיאטרונטו ובקאמרי, היא עונה למי שטוען שאישה תישבר ותבכה לפני שתצליח להחזיק אולם, ולא חוסכת ביקורת גם מציפי פינס, מהנשים החזקות הבודדות בתעשיית הבמה

שלומי ברטונוב

שלומי ברטונוב: "התיאטרון הישראלי הפך לאירוע שירה בציבור"

עם תפקיד ראשי בהצגה "השחף", שלושה מחזות נוספים בקנה וסרט שהתקבל לפסטיבל ברלין — השחקן שלומי ברטונוב נמצא בנקודה בחייו שכבר היה בטוח שלא תגיע. בראיון הוא מדבר על נטל השושלת המשפחתית המפוארת, עשר השנים הרעות שבהן התמודד עם דיכאון וסמים ולמה סירב להופיע בקריית ארבע

לימור גולדשטיין (מימין) וענת לב-אדלר. "אנחנו חיות בחברה שמקדשת את הנעורים"

הגיע הזמן לדבר על הגיל הכי לא מדובר

"לא ייתכן שבגיל 50 אבלע את הרוק כששואלים בת כמה אני", אומרת לימור גולדשטיין, המשחקת במופע "אישה בעונת מעבר". "לימדו אותנו שזה משהו להתבייש בו", אומרת ענת לב-אדלר, שכתבה את רב-המכר שעליו הוא מבוסס. מהם שינויי הגוף והנפש המתחוללים, למה רופאים טועים ורושמים תרופות לדיכאון, ומה הפייק בקשר לנטילת אסטרוגן?

על הבמה