רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

משה גלעד

פארק אריאל שרון

לפארק אריאל שרון יש בשורות משמחות יותר ופחות

הפארק הנפלא אמנם נפתח לראשונה לפני 15 שנים, אבל זה לא הפריע לאיש לערוך לו עוד כמה פתיחות חגיגיות. מהשבוע ייפתח האזור המרכזי שלו - מתחם "חוות שלם", אבל כדאי לחכות רגע עם צהלות השמחה. כניסה אמנם חינם אבל תמורת החניה נשלם 30 שקלים

מעלה עקרבים זה הכביש היפה בישראל. ואסור לנסוע בו

זה חמש שנים סגור מעלה עקרבים, המצוי בלב הציר הכי מטויל בנגב ויורד מראש ההר לערבה בדרך קדומה, הרפתקנית ומפותלת שמתחרה בדרכים היפות בעולם. משרד התחבורה קבע שמצבו המוזנח מסוכן לנסיעה והשאלה איך לתקנו ולשמרו בה־בעת מפלגת את הרשויות, המסכימות כולן — חייבים לפתוח

דיסניוורלד שבאורלנדו. מחצית מסרבני החופשה המשפחתית תלו זאת בסיבה כלכלית

יקר, מורט עצבים ולא זוכרים כלום: יש בכלל טעם לטוס עם הילדים לחו"ל?

1.3 מיליון ילדים ובני נוער ישראלים טסים מדי שנה עם הוריהם לחו"ל – זינוק ענק לעומת שנות ה-90. משאל משפחתי קטן ומומחים מנסים להשיב מה הסיכוי להפוך טיול כזה למהנה יותר מאשר מלחיץ והאם טיול בארץ עדיף?

הרכבת לירושלים

הרכבת האחרונה לירושלים עברה כאן לפני שנתיים. הגיע הזמן לשינוי

130 שנה לאחר הקמתה, המסילה לבירה ניצבת שוממה ואין שום כוונה לחדש את פעילות הרכבת. מדוע גם התוכניות להפוך אותה לקו תיירותי או להסב את התוואי לשביל הליכה, טיול או רכיבה על אופניים נותרו במגירה, ומה אפשר ללמוד ממקרים דומים בצרפת, אנגליה וארצות הברית?

חוף בצת

הליכה לאורך חוף הים אמורה להיות דבר טבעי. למה בישראל זה לא קורה?

אחרי ששביל ישראל ושביל סובב כנרת נהפכו לפופולריים, ד"ר אליק אדלר ופרופ' נגה קולינס־קריינר יזמו את סימון שביל הים. הוא רצוף מכשולים ולא בטוח שנזכה לצעוד לאורכו עוד בימינו אך למעשה משמעותו האמיתית אינה תיירותית