רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ננו שבתאי

"האדם המיותר". חלק ממיזם תרבות בשם "מיצ'ה פיגה"

"האדם המיותר" מוגזם, לא רלוונטי ובעצם קצת מיותר

האירוע התיאטרלי המבוסס על הרומן הרוסי הגדול "אובלומוב" הוא גדול מדי ועמוס מדי. למרות כמה רגעים אסתטיים, הבמאי יחזקאל לזרוב לא מצליח להזריק מספיק עניין לפאסיביות של הדמות הראשית ולא מציע פרשנות חדשה לטקסט המקורי

כרמון ב"אנטיגונה" בקאמרי, 2006

הצניעות הפכה את יוסף כרמון לשחקן מדויק ועמוק כל כך

התפקיד הראשי במחזה שייקספירי שאותו למד ואליו נכנס ביום חתונתו, הוא אחת העדויות לזיכרון הפנומנלי שבו ניחן. על השחקן והבמאי יוסף כרמון שמת ביום רביעי, ניצול שואה שהתייחד באנושיות גדולה ושהעניק השראה לכל מי שעבדו איתו

אנסטסיה פיין ורמי ברוך ב"וניה". חבל על השחקנים

הצגה עם כל הכבוד לצ'כוב, קשה להאמין שאפשרו לפאדיחה כזאת לעלות

העיבוד החדש ל"דוד וניה" של צ'כוב, שנדחס בחסות הקאמרי תחת מכבש ה"נעביר אותו לימי הקורונה", מעיד מעל לכל על בורות ועצלות. קשה להאמין שיוצרים כה מוכרים נפלו לרמה כזאת נמוכה, בטעם גס, שהעלימה לגמרי את התוכן האמיתי של המחזה

יבגני אריה. תמונות ורגעים שנחרטים בלב

כדי להקים תיאטרון בארץ זרה צריך להיות משוגע וסקרן ואמיץ — ויבגני אריה היה

היצירות שהביא אריה לתיאטרון גשר שלו היו חשובות, עזות רגש וחוכמה אנושית עמוקה, והוא גייס לטובתן באופן טוטאלי את כל העושר שלו ושל הכישרונות שטיפח סביבו. מותו מביא עמו עצב שחורג ממותו הפרטי, כאילו מתו איתו גם צ'כוב, פושקין וסטניסלבסקי