
הסרטון שבו אמיר חצרוני חוטף כיסא בראשו ונאחז בחזהו של קובי סויסה הוא קלאסיקה של צחוקים ברשתות החברתיות, וגם חלון פעור לרווחה למקום המסוכסך והפצוע שבו אנו חיים. לכן מערכון של "ארץ נהדרת" עליו הוא יותר ממוצדק
המעריצים הוותיקים כועסים על דחיקתם של ארבעת הגיבורים לטובת דמויות לבנות, בעוד נשים שחורות רבות מתקוממות על הצגתן של בנות דמותן. ועדיין, אין עוד סדרה כמו "אטלנטה"
"מינקס", על פמיניסטית שנאלצת לחבור למו"ל של מגזינים פורנוגרפיים, ממתגת את עצמה בכל דרך אפשרית כסדרה נשית עדכנית עם אמירה חתרנית. אבל המסר שלה הוא ריאקציוני, מיזוגיני ומשמר הגמוניה ישנה
לא מן הנמנע שהקומיקאית איימי שומר הוזמנה להנחות את טקס האוסקר בזכות סדרתה החדשה, Life & Beth. זו ללא ספק יצירתה הטובה ביותר, שבה היא מפגינה בגרות של מי שחוותה את הריח המשכר והחרב המאכלת של תעשיית הבידור
מאדם נוימן ב"התרסקנו", דרך נייט ב"אופוריה" ועד הרמוני קובל ב"ניתוק", הטלוויזיה מספקת לנו לאחרונה שלל גיבורים-נבלים. אבל יש אחד שעולה על כולם
אדם מקיי ב"לייקרס: קבוצה מנצחת", בן סטילר ב"ניתוק": הטלוויזיה נכנסת לוואקום שהותירו שוברי הקופות בקולנוע, והבמאים מתחילים לקבל בה סוף סוף כבוד
בעוד העונה השנייה של "תושב חוץ" נופלת מקודמתה, "מישהו איפשהו", המציגה דיוקן מרתק של עיירה אמריקאית, היא סדרה סוחפת, כובשת ואמיצה
"ניתוק" של בן סטילר, שגיבוריה הם עובדי תאגיד שבראשם הושתל שבב, משלבת רטרו ועתידנות ומזכירה מפגש מרתק בין "המשרד" לדיוויד קרוננברג
"תחנה אחת עשרה" היא מיני-סדרה שעוד לא נראתה כמותה על המסך: פוסט-אפוקליפסה שבמקום אימה, רוע וזוועה, יש בה רוך, נדיבות ויופי, בתיבול שייקספירי. בכל פעם שתניחו שהגרוע מכל קרה – צפויה לכם הפתעה
יוצרי "סאות' פארק" אמנם כבר הספיקו להתייחס למלחמה באוקראינה, אבל הם לא היו הראשונים לזהות: "כיבוש" הנורווגית הציגה תרחיש שבו מדינה אירופית נהפכת לקולוניה של רוסיה
"משפחת ג'מסטון" לא רק ממחישה את גאונותו של דני מקברייד, אלא גם מציבה מראה נוצרית מעוררת השתאות ל"יורשים"
כמו ב"האנטומיה של גריי", גם ב"להמציא את אנה" הנכלולית בוחרת שונדה ריימס קולב שהוא רק תירוץ לדברר את רוח הזמן בלי להזין את הצופים בכפייה. זה ממכר
גדולתו של ויל ארנט כשחקן הגיעה לשיא ב"משפחה בהפרעה" ובדיבוב של "בוג'אק הורסמן". ב"מרדרוויל" מגיעה דמות המטומטם הזחוח שלו למיצוי והאלתורים מעצבנים. מזל שיש גם את Flaked, שבה הוא מרחיב את המנעד
"שעת אפס" ו״אופוריה״ הן לכאורה שתי סדרות תיכון הפוכות זו מזו, אבל בפועל שתיהן מציגות עולם דרמטי עשיר המתקשר לעולמם של המבוגרים, ויש להן גם מן המשותף
בזכות עושר עלילתי, אנימציה מרהיבה ומשל על קיטוב כלכלי, סדרת האנימציה "ארקיין" מוכיחה שגם משחק מחשב יכול להוות מצע דרמטי מצוין