האזרח קליין - | הארץ סרטים

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סת' רוגן וקתרין הייגל ב"הדייט שתקע אותי"
פנלופה קרוז ומילנה סמיט, "אמהות מקבילות"

אלמודובר הוא כבר לא הילד הרע של הקולנוע, אבל מתגלה שוב כגאון חד פעמי

חירות יצירתית איפיינה תמיד את סרטיו של פדרו אלמודובר. בסרטו החדש "אמהות מקבילות" זה ניכר יותר מתמיד, באופן שבו הבמאי מחבר בין הסיפור הפרטי לזיכרון ההיסטורי. הסרט גם לא מותיר ברירה אלא להכריז: פנלופה קרוז היא השחקנית האהובה עלי ברגע המסוים הזה

כלבי אשמורת

"כלבי אשמורת" הוא אחד מסרטי הביכורים המפעימים אי פעם. בזמן אמת, אי אפשר היה לדעת

כאשר "כלבי אשמורת" של קוונטין טרנטינו יצא לאקרנים לפני 30 שנה בדיוק, קשה היה לחשוב שזו תהיה תחילתה של הרפתקה קולנועית מופלאה. רק אחרי "ספרות זולה", סרטו השני, התברר: טרנטינו כאן כדי להישאר


לורנס אוליבייה ומגי סמית בגרסה המצולמת של ההצגה "אותלו", 1965. אקזוטיות לכאורה

נכון, זה בלקפייס. אבל

שערוריית הבלקפייס הנוכחית, שגרמה להחלפת מרצה שהקרין את "אותלו" בכיכובו של לורנס אוליבייה, היא גם הזדמנות להתעכב על חלוקה הוליוודית מסורתית: זו שבין שחקנים המשנים זהויות מסרט לסרט ובין אלו שנשארים תמיד הם עצמם

המפרי בוגרט ב"הנץ ממלטה"

כולם מכירים את המושג "פילם נואר". עכשיו לכו לראות את הסרטים עצמם

האם פילם נואר הוא ז'אנר, סגנון או ראיית עולם? הוויכוח על כך עדיין נמשך, אבל בדבר אחד אין מחלוקת: הוליווד הקלאסית ציידה אותנו באוצר סרטים מסוגו. החודש סינמטק ת"א מחזיר להם את הכבוד האבוד